Biuro Obsługi Klienta

Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta w poczekalni Węzła Transportowego miasta Słupsk przy ul. Towarowej (na tyłach dworca kolejowego „Słupsk”).

Tam możecie:

  • wyrobić sobie em-kartę, czyli elektroniczny bilet miesięczny lub okresowy PKS Słupsk,
  • przedłużyć ważność biletu okresowego,
  • zapytać o najlepsze dla siebie połączenie PKS Słupsk,
  • odnaleźć przedmioty zagubione w autobusach PKS Słupsk,
  • złożyć reklamację,
  • pozyskać najważniejsze informacje o PKS Słupsk.

Zapraszamy:

od poniedziałku do piątku
w godzinach 7–16

Węzeł Transportowy miasta Słupsk,
ul. Towarowa.

Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie:

789 407 700 – w sprawach związanych z cenami biletów, a także biletami miesięcznymi i okresowymi.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. View more
Akceptuj
Skip to content