Biuro Obsługi Klienta

Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta w poczekalni Węzła Transportowego miasta Słupsk przy ul. Towarowej (na tyłach dworca kolejowego „Słupsk”).
Tam możecie:
- wyrobić sobie em-kartę, czyli elektroniczny bilet miesięczny lub okresowy PKS Słupsk,
- przedłużyć ważność biletu okresowego,
- zapytać o najlepsze dla siebie połączenie PKS Słupsk,
- odnaleźć przedmioty zagubione w autobusach PKS Słupsk,
- złożyć reklamację,
- pozyskać najważniejsze informacje o PKS Słupsk.

Zapraszamy:
od poniedziałku do piątku
w godzinach 7–16
Węzeł Transportowy miasta Słupsk,
ul. Towarowa.
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie:
789 407 700 – w sprawach związanych z cenami biletów, a także biletami miesięcznymi i okresowymi.