Jazda z dobrym przekazem! Nasza walentynkowa akcja

Z okazji walentynek organizujemy fotograficzny konkurs. Już od 14.02 na liniach „211” ze Słupska do Dębnicy Kaszubskiej oraz usteckiej „2” pojawią się specjalne autobusy, w których zadbaliśmy o pozytywny przekaz dla Podróżnych.
Zasady konkursu są proste: należy zrobić sobie zdjęcie (selfie) w naszym walentynkowym autobusie lub zrobić zdjęcie walentynkowego autobusu z zewnątrz. Odpowiednio udekorowane autobusy biorące udział w konkursie będą kursowały na liniach „211” Dębnica Kaszubska–Słupsk oraz „2” Wodnica–Ustka–Przewłoka w okresie trwania konkursu.
Zdjęcia należy wysłać w prywatnej wiadomości na facebooku, instagramie, lub dodać na swój profil z hasztagiem #jazdazdobrymprzekazem.
Konkurs trwa do 20.02.2025r włącznie. 21.02.2025r wyłonimy troje zwycięzców, którzy otrzymają następujące nagrody:
- pierwsza nagroda – voucher na profesjonalną sesję zdjęciową. Wykonaną w dogodnym terminie i w uzgodnionych wcześniej miejscach; sesja zostanie poddana profesjonalnej obróbce, a następnie przekazana zwycięzcy w formie wywołanych odbitek oraz w wersji cyfrowej.
- druga i trzecia nagroda – voucher na mini sesję zdjęciową, trwającą maksymalnie godzinę; wykonana zostanie w uzgodnionym miejscu w dogodnym terminie; sesja zostanie poddana profesjonalnej obróbce, a następnie przekazana zwycięzcy w wersji cyfrowej.
Vouchery na sesje można podarować komuś jako prezent!
Konkurs jest jednak tylko częścią większej akcji, pn. „Jazda z dobrym przekazem!”. Jej celem jest przypomnienie, jak ważne dla budowania zdrowych relacji są proste czułe gesty i miłe słowa, o których często zapominamy w codziennym zabieganiu.
– W naszych walentynkowych autobusach na liniach „211” i „2” znajdziecie naklejki, na których zamieściliśmy grafiki z pozytywnym przekazem. Liczymy na to, że nie tylko sprawią trochę uśmiechu na twarzach naszych podróżnych, ale też przypomną, że warto być miłymi dla siebie nawzajem i dla… siebie samych, bo to również jest bardzo ważne i równie często o tym zapominamy – wyjaśnia specjalistka ds. mediów społecznościowych Jagoda Wójcik z PKS Słupsk.
Zobacz również: Regulamin konkursu fotograficznego „Jazda z dobrym przekazem”