Za nami świetny sezon! Dziękujemy za Wasze zaufanie
Ponad 136 000 – tylu pasażerów przewieźliśmy na samych tylko liniach sezonowych w lipcu i sierpniu 2023 roku. To o 8% więcej niż w ubiegłoroczne wakacje. To 136 000 okazji, by powiedzieć Wam: dziękujemy!
Powiat Słupski już po raz trzeci zlecił nam uruchomienie siatki wakacyjnych połączeń dla mieszkańców regionu i turystów odwiedzających Pomorze Środkowe. Podobnie jak w poprzednich latach, tym razem również została ona rozbudowana o dodatkowe linie. I również tym razem sezonowa oferta okazała się sukcesem.
– W tym sezonie, na liniach wakacyjnych przewieźliśmy o 10 tys. więcej pasażerów niż w ubiegłym roku. To pokazuje, że oferta, którą przygotował nasz organizator, Powiat Słupski, naprawdę trafia w potrzeby gości i mieszkańców regionu – komentuje prezes PKS Słupsk Tomasz Kowalczyk.
W tym roku kursowaliśmy na dziesięciu liniach wakacyjnych. Ich układ oparty był na sprawdzonym, ubiegłorocznym modelu – z licznymi połączeniami nie tylko do najważniejszych nadmorskich miejscowości (Ustka, Rowy, Poddąbie), ale też nad przepiękne jeziora (Gardno, Krzynia, Obłęże, Dobra) czy do skansenów i muzeów (Kluki, Swołowo, Starkowo).
Nowością była wyczekiwana przez podróżnych linia „309”, bezpośrednio łącząca Ustkę z Jarosławcem. Jej utworzenie było możliwe dzięki porozumieniu Powiatu Słupskiego z samorządem gminy Postomino.
– Wiedzieliśmy, że to połączenie wzbudzi wielkie zainteresowanie, ale jesteśmy zaskoczeni, że poradziło sobie ono aż tak dobrze już od pierwszych dni kursowania. Jak na zupełnie nową trasę, ponad 4,9 tysiąca przewiezionych pasażerów w dwa miesiące, jest wręcz spektakularnym rezultatem – mówi Kowalczyk.
Do wzrostu liczby przewiezionych podróżnych przyczyniły się również nasze marketingowe oferty. Po raz kolejny młodzież szkolna i studenci mogli korzystać ze swoich biletów miesięcznych jak z biletów sieciowych – uprawniały one do przejazdu wszystkimi liniami PKS Słupsk, bez względu na relację. Wprowadziliśmy też bilet rodzinny – 10% ulgi dla co najmniej trzyosobowej grupy. Zupełną nowością był również przewodnik turystyczny z rozkładem jazdy, który bezpłatnie rozdawany był w autobusach oraz w ważnych dla turystów punktach regionu.